Support Engineer Changes

 | Vacatures

Heb je al een aantal jaar ervaring op gebied van Support en ben jij toe aan de volgende stap in jouw IT carrière? Hou je van een stukje verantwoordelijkheid en ga jij graag aan de slag met nieuwe projecten bij klanten? Streef jij naar de beste technische oplossingen bij onze klant en krijg je geen genoeg van het oplossen van ICT Change vraagstukken? Lees dan snel verder.

Wat doe je als Support Engineer Changes? Jouw kerntaken:
Als Support Engineer Changes ben je, samen met jouw team, verantwoordelijk voor het beantwoorden en oplossen van de binnenkomende ICT gerelateerde vragen op gebied van wijzigingen bij klanten. Je zorgt dat deze aanvragen worden geanalyseerd en worden geïmplementeerd bij de klanten. Je komt zelf met verbetervoorstellen bij de klant. Dit is een functie waarbij er regelmatig klanten bezoeken plaatsvinden.

Jij zorgt o.a. voor:
• Je bent een van de aanspreekpunten betreffende complexere ICT gerelateerde issues.
• Schriftelijke, telefonische maar ook face-to-face informatie-uitwisseling.
• Het oplossen van complexe ICT gerelateerde incidenten, zowel intern als op klantlocatie.
• Het technische beheer van de klant en de ontwikkeling hiervan.
• Passende technische oplossingen in de vorm van (kleinere) implementatieprojecten bij klanten.

Wie is Stepco?
Stepco is samen met Twinsec GmbH en Stepco België onderdeel van de Stepco Group. Bij Stepco zijn we gespecialiseerd in Security-, Cloud- en Beheer diensten. We hebben een brede klantenportefeuille, die we vanuit ons hoofdkantoor in Sittard ondersteunen. Omdat we vooruit willen lopen zijn we bezig met de nieuwste technologieën, met name gefocust op de Microsoft stack. Techniek is techniek, maar onze mensen maken het verschil. Als je bij Stepco werkt dan ben je onderdeel van een hecht team met jonge enthousiaste collega’s.

Wij bieden jou:
• Een uitdagende functie in een dynamische en hechte omgeving. Bij ons ben je geen nummer.
• Een internationale (Euregio) setting en klantportfolio, maar toch dicht bij huis.
• Een marktconform salaris passend bij jouw opleiding en ervaring.
• Een mooi arbeidsvoorwaardenpakket met o.a. een laptop en telefoon, een leaseauto of een mobiliteitsbudget, 30 verlofdagen, een thuiswerkvergoeding én een leasefiets.
• Ruime opleidingsmogelijkheden inclusief studiedagen. Certificeringen behalen op kosten van Stepco? Dat kan!

Vanaf 14 maart hebben wij een nieuw kantoor in Sittard, met diverse voorzieningen voor recreatie en ontspanning zoals horecagelegenheden en sportfaciliteiten. Wordt jij enthousiast van een (werk)omgeving als deze? Lees hier dan meer over onze toplocatie.

Jouw talent
Je hebt een afgeronde technische opleiding en minimaal 3 jaar ervaring op een ICT Servicedesk. Je weet van aanpakken, kan je omgaan met hectische situaties en ben flexibel. Communicatie is als een 2e natuur voor je en je weet hoe je klanten het beste te woord kan staan. Voel jij je als persoon thuis binnen een no-nonsense organisatie waar ICT de core business is? Dan heb jij de drive om mee te werken aan het succes van Stepco.

Must haves:
• Minimaal MBO niveau.
• Kennis m.b.t. Microsoft Cloud Services (Office 365, Security, Azure), maar ook Microsoft Desktop OS, Microsoft server 2012 en hoger.
• De wil om een expert te worden op gebied van IT implementaties/Change.
• Interesse in klantcontact, jij streeft naar de beste dienstverlening!
• Leergierig/Self Learning. Je hebt al enkele certificeringen in bezig, maar streeft naar meer!
• Je bent vriendelijk, flexibel, weet van aanpakken en kunt een beetje humor op z’n tijd wel waarderen.

Naast deze vakinhoudelijke eigenschappen vinden wij het belangrijk dat jij je kunt vinden in de kernwaarden van Stepco.

Zijn wij een match?
Dan zien we jouw sollicitatie met cv graag tegemoet via recruitment@stepco.nl. Voor meer informatie over de functie of de procedure kun je contact opnemen met onze HR manager Loes Vaessen via l.vaessen@stepco.nl of +31 (0)6 822 431 53.

Deel dit bericht:
Schrijf je in voor de Stepco update!

Op de hoogte blijven van ons laatste nieuws op het gebied van Workspace, Network & Security?
Schrijf u dan nu in!

Bij inschrijving gaat u akkoord met
de algemene voorwaarden.