Support Engineer 2e-lijns

 | Vacatures

Krijg jij energie van het beantwoorden en oplossen van uiteenlopende ICT gerelateerde vragen? Begrijp jij de behoefte van de klant en heb je plezier in het zoeken naar de perfecte oplossing? Lees dan snel verder.

Wat doe jij als 2e-lijns Support Engineer?
Jij analyseert en beoordeelt klantvragen en volgt deze zelfstandig op. Om het overzicht te bewaren werk je accuraat en gestructureerd. Vanwege jouw klantvriendelijkheid en service zijn onze klanten bij jou in goede handen.

Jij zorgt o.a. voor:
• Passende oplossingen voor complexe ICT-gerelateerde incidenten en vragen.
• Het technische beheer en de ontwikkeling hiervan.
• Schriftelijke en telefonische informatie-uitwisseling.

Wie ben jij?
Heb jij ervaring in rollen als Infrastructuur Architect, Microsoft Cloud Engineer, Security Architect of natuurlijk Cloud Solution Architect? Heb jij gewerkt binnen een commerciële IT organisatie die Managed Services, Cloud Services of IT Outsourcing Services levert? Voel jij je als persoon thuis binnen een no-nonsense organisatie waar ICT de core business is? Dan heb jij de drive om mee aan het succes te werken van Stepco!

Wie is Stepco?
Stepco is samen met Twinsec GmbH en Stepco België onderdeel van de Stepco Group. Bij Stepco zijn we gespecialiseerd in Security-, Cloud- en Beheer diensten. We hebben een brede klantenportefeuille, die we vanuit ons hoofdkantoor in Ittervoort ondersteunen. Omdat we vooruit willen lopen zijn we bezig met de nieuwste technologieën, met name gefocust op de Microsoft stack. Techniek is techniek, maar onze mensen maken het verschil. Als je bij Stepco werkt dan ben je onderdeel van een hecht team met jonge enthousiaste collega’s.

Wij bieden jou:
• Een uitdagende functie in een dynamische en hechte omgeving. Bij ons ben je geen nummer.
• Een internationale (Euregio) setting en klantportfolio, maar toch dicht bij huis.
• Ruime doorgroeimogelijkheden.
• Een marktconform salaris passend bij jouw opleiding en ervaring.
• Een mooi arbeidsvoorwaardenpakket met o.a. een laptop en telefoon en 30 verlofdagen.
• Ruime opleidingsmogelijkheden inclusief studiedagen.

In het voorjaar van 2022 verhuizen wij naar een inspirerende werkplek in Sittard. Het nieuwe kantoorpand biedt diverse voorzieningen voor recreatie en ontspanning zoals horecagelegenheden en sportfaciliteiten. Lees hier meer over deze toplocatie.

Jouw talent
Jij hebt het talent om gebruikers echt te helpen. Je kunt omgaan met hectische situaties en haalt een kick uit het oplossen van problemen. Je denkt mee met de organisatie en durft je mening te geven.

Must haves:
• Minimaal MBO 4 werk- en denkniveau in een technische richting.
• Minimaal twee jaar ervaring op een IT-servicedesk.
• Kennis van Microsoft Desktop OS, Microsoftserver 2012 en hoger (Kennis van Office 365, MS Azure en/of Amazon AWS, Mac OS is een pré).
• Je bent in het bezit van Microsoft certificeringen, bijvoorbeeld MS900.
• Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal.
• Je bent vriendelijk, flexibel, weet van aanpakken en kunt een beetje humor op z’n tijd wel waarderen.
• Je hebt gevoel voor verantwoordelijkheid en integriteit.

Naast deze vakinhoudelijke eigenschappen vinden wij het belangrijk dat jij je kunt vinden in de kernwaarden van Stepco.

Zijn wij een match?
Dan zien we jouw sollicitatie met cv graag tegemoet via recruitment@stepco.nl. Voor meer informatie over de functie of de procedure kun je contact opnemen met Loes Vaessen via l.vaessen@stepco.nl of +31 (0)6 822 431 53.

Deel dit bericht:
Schrijf je in voor de Stepco update!

Op de hoogte blijven van ons laatste nieuws op het gebied van Workspace, Network & Security?
Schrijf u dan nu in!

Bij inschrijving gaat u akkoord met
de algemene voorwaarden.