Support Engineer Changes

 | Vacatures

Heb je al een aantal jaren ervaring op gebied van support en heb jij je gespecialiseerd in een moderne Microsoft service? Houd je van een stukje verantwoordelijkheid, kun je meedenken met de klant en krijg je geen genoeg van het oplossen van ICT Change vraagstukken? Dit is je kans.

Jouw rol:
Als Support Engineer Changes ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden en oplossen van de binnenkomende ICT gerelateerde vragen. Je zorgt dat deze aanvragen worden geanalyseerd, beoordeeld en opgevolgd. Dit is een functie waarbij er regelmatig klantbezoeken plaatsvinden en je rapporteert aan de Manager Service.

Jouw kerntaken:
• Je bent één van de aanspreekpunten betreffende complexere ICT gerelateerde issues;
• Je zorgt voor de schriftelijke, telefonische maar ook face-to-face informatie-uitwisseling;
• Je lost complexe ICT gerelateerde incidenten op, zowel intern als op klantlocatie;
• Je bent verantwoordelijk voor het technische beheer en de ontwikkeling hiervan;
• Je begrijpt de behoefte van de klant en zorgt dat deze tevreden is;
• Je realiseert passende technische oplossingen;
• Je gaat op bezoek bij klanten en helpt deze bij ICT gerelateerde zaken;
• Je voert op een kundige manier changes door op verzoek van klanten en overige Servicedesk collega’s;
• Je denkt mee met de organisatie en durft je mening te geven.

Wie ben jij?
Je hebt een afgeronde technische opleiding en minimaal drie jaar ervaring op een ICT Servicedesk. Je weet van aanpakken, je kunt omgaan met hectische situaties en je bent flexibel. Duidelijk communiceren is als een tweede natuur voor je en je weet hierdoor hoe je klanten het beste te woord kunt staan. Voel jij je thuis binnen een no-nonsense organisatie waar ICT de core business is? Dan heb jij de drive om mee te werken aan het succes van Stepco.

Verder vragen wij:
• Diepgaande kennis van Microsoft Desktop OS, Microsoft server 2012 en hoger;
• Beschikking over Microsoft certificering of relevante praktijkervaring;
• Service- en oplossingsgerichtheid;
• Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
• Kennis over Office 365 en MS Azure is een pré.

Naast de vakinhoudelijke eigenschappen vinden wij het zeker net zo belangrijk dat je je kunt vinden in de kernwaarden van Stepco, welke centraal staan bij alles wat wij doen; oplossingsgericht, duidelijk en betrokken.

Wat bieden wij?
Wij bieden een passend salaris en een mooi pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals verlofdagen, goede pensioenregeling en studiedagen. Als professional heb je veel zelfstandigheid en flexibiliteit. Je komt te werken in een prettige werkomgeving waarin je jouw kennis en passie kan delen met een jong, gedreven en enthousiast team.

Wie zijn wij?
Stepco is een, in 1992 opgericht, bedrijf dat IT diensten verleent en gespecialiseerd is in Cloud, beheer en security diensten. Klanten uit diverse branches worden ondersteund bij hun IT vanuit het hoofdkantoor dat is gevestigd in Ittervoort. Bij Stepco werken gedreven IT-professionals die graag een stapje extra doen voor de klant.

Naast Stepco, maken Twinsec GmbH en Help-IT BV onderdeel uit van de Stepco Group. Techniek is techniek, maar onze mensen maken het echte verschil. Ze geven vorm aan ons bedrijf en laten dit zien aan de buitenwereld. Verantwoordelijkheid nemen, duidelijke communicatie en doelgericht zijn staan voorop bij succesvolle projecten. Door de regelmatige feedback die wij krijgen van klanten en de focus op professionaliteit, samen met het teamwork, blijven onze mensen grenzen verleggen en ontwikkelen.

Net zo enthousiast als wij?
Wij ontvangen dan graag jouw sollicitatie met CV. Heb je nog een vraag voordat je solliciteert? Neem dan contact op met Stephany Bernabela via +31655697395.

Deel dit bericht:
Schrijf je in voor de Stepco update!

Op de hoogte blijven van ons laatste nieuws op het gebied van Workspace, Network & Security?
Schrijf u dan nu in!

Bij inschrijving gaat u akkoord met
de algemene voorwaarden.