1e lijns Support Engineer

 | Vacatures

Sta je bij de start van je carrière als Support Engineer en wil je onderdeel maken van een groeiende organisatie waar jij mee kunt groeien? Houd je van een stukje verantwoordelijkheid, kun je meedenken met de klant, en krijg je geen genoeg van het oplossen van ICT vragen? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en passievolle 1e lijns Support Engineer met een goede Duitse taalbeheersing.

Jouw rol:
Als 1e lijns Support Engineer ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden en oplossen van de binnenkomende 1ste lijn ICT gerelateerde vragen. Je zorgt dat deze aanvragen worden geregistreerd, geanalyseerd, beoordeeld en opgevolgd. Dit is een interne functie bij ons op locatie in Ittervoort en je rapporteert aan de Manager Service.

Jouw kerntaken:
• Je bent verantwoordelijk voor het technische beheer en de uitvoering hiervan;
• Je begrijpt de behoefte van de klant en zorgt dat deze tevreden is;
• Je bent het eerste aanspreekpunt betreffende ICT gerelateerde issues;
• Je zorgt voor de schriftelijke en telefonische informatie-uitwisseling;
• Je lost ICT gerelateerde incidenten op;
• Je denkt mee met de organisatie en durft je mening te geven.

Wie ben jij?
Je hebt een afgeronde technische opleiding en minimaal één jaar ervaring op een ICT Servicedesk. Je weet van aanpakken, je kunt omgaan met hectische situaties en je bent flexibel. Duidelijk communiceren is als een tweede natuur voor je en je weet hierdoor hoe je klanten het beste te woord kunt staan. Voel jij je thuis binnen een no-nonsense organisatie waar ICT de core business is? Dan heb jij de drive om mee te werken aan het succes van Stepco.

Verder vragen wij:
• Diepgaande kennis van Microsoft Desktop OS, Microsoft server 2012 en hoger;
• Beschikking over Microsoft certificering of relevante praktijkervaring;
• Service- en oplossingsgerichtheid;
• Goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal;
• Kennis over Office 365 en MS Azure is een pré.

Naast de vakinhoudelijke eigenschappen vinden wij het zeker net zo belangrijk dat je je kunt vinden in de kernwaarden van Stepco, welke centraal staan bij alles wat wij doen; oplossingsgericht, duidelijk en betrokken.

Wat bieden wij?
Wij bieden een goede start salaris en een mooi pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden zoals verlofdagen, goede pensioenregeling en studiedagen. Als professional heb je veel zelfstandigheid en flexibiliteit. Je komt te werken in een prettige werkomgeving waarin je jouw kennis en passie kunt delen met een jong, gedreven en enthousiast team.

Wie zijn wij?
Stepco is een, in 1992 opgericht, bedrijf dat IT diensten verleent en gespecialiseerd is in Cloud, beheer en security diensten. Klanten uit diverse branches worden ondersteund bij hun IT vanuit het hoofdkantoor dat is gevestigd in Ittervoort. Bij Stepco werken gedreven IT-professionals die graag een stapje extra doen voor de klant.

Naast Stepco, maken Twinsec GmbH en Help-IT BV onderdeel uit van de Stepco Group. Techniek is techniek, maar onze mensen maken het echte verschil. Ze geven vorm aan ons bedrijf en laten dit zien aan de buitenwereld. Verantwoordelijkheid nemen, duidelijke communicatie en doelgericht zijn staan voorop bij succesvolle projecten. Door de regelmatige feedback die wij krijgen van klanten en de focus op professionaliteit, samen met het teamwork, blijven onze mensen grenzen verleggen en ontwikkelen.

Net zo enthousiast als wij?
Wij ontvangen dan graag jouw sollicitatie met CV. Heb je nog een vraag voordat je solliciteert? Neem dan contact op met Stephany Bernabela via +31655697395.

Deel dit bericht:
Schrijf je in voor de Stepco update!

Op de hoogte blijven van ons laatste nieuws op het gebied van Workspace, Network & Security?
Schrijf u dan nu in!

Bij inschrijving gaat u akkoord met
de algemene voorwaarden.